Aktiv fredag.

Tur att det finns saker att göra från soffan en dag som denna, eh?
Inte så mycket på grund av vädret (fantastiskt) som på hostan och värken i bröstkorgen jag skaffade igår när jag torrhostade sönder mig (förjävlig).

I övrigt leker jag bandbokare åt ett (men antagligen två) fantastiskt bra jävla band. Har med andra ord 30 ställen att ordna ihop mail till och väntar dessutom på svar från band nummer 2 om jag ska ta med deras info. Vilket jag är 99% säker på att jag ska, men det vore fint att få ett ‘ok’ haha.

De låter såhär:
Zen Zebra – Awaystation
och såhär
Jack Dalton – Never Mute Noise Just Turn Down Sleep

Wish me luck!

Leave a Reply

