Draw your heart out.

Så jag har om inte annat börjat skissa. Och det är ju bra.
Sen att den färdiga bilden jag har mest är hemsk (ska aldrig mer fylla papper med färg bara för att man “borde”) det är ju en annan sak. Men de här ska också bli klara, så småningom.

Första är A3 på ett papper jag gillar, dvs inte särskilt poröst. Vin hade intagits när jag tog bilderna, som synes. Något bra kom det av gårdagen åtminstone, haha. Andra bilden är A4 på mycket grövre papper som jag egentligen inte gillar, men det kanske kan vara bra för akvarelldetaljerna som ska till senare. Och jag måste ju göra slut på det…

DSC00489 DSC00490 DSC00491 DSC00492

Leave a Reply

