3h & 10min av skratt, tårar och kärlek.

Coming up…

Sitter och laddar ned Siste Dans från youtube.
För att se den med Camilla, inatt. På varsin dator förvisso, denna gång.
Hjärtklappning. 25minuter kvar.
Jag vet inte om jag ser fram emot att se den eller om jag bara bävar för det.
Eller hur det är meningen att jag ska kunna somna sen.
Eller någonting.

Och trycket över bröstet växer.
Men den kommer att ses många gånger. Många, många gånger.
Och någon dag snart hoppas jag att det är i Falun hos Camilla.
Jag tror vi behöver det.

Leave a Reply

