Mmm lördagsöndag…

Så efter att ha överlevt dagen igår blev det Borderlands 2, Chicago och lite ostbågar. Och eftersom Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep av någon anledning anledning vägrar fungera var det bara att köra vanliga missions. Hur man gör dem roliga? Headshots. Bara headshots. Då gör det inget att vi visst är nååågra levels över fienderna, eheh.

Nu är jag hemma igen och gjorde misstaget att gå förbi affären vrålhungrig. Mat för en vecka någon? Någon gång kan man ju tro att jag ska lära mig.. Men tydligen inte än. I övrigt? Soffa, tv och Alice. Nu måste jag komma någon vart i det där fantastiska spelet.

I övrigt, om Mandus någon gång träffar min lillebror Olle kan de ta över världen. Om världen inte imploderar av söthetsöverdos först vill säga. Tur att den ena bor i Göteborg ändå😉

Leave a Reply

