Junkstars, Debaser Strand 5/9

Whoops! Bloggen var det ja!

Junkstars hade releaseparty i onsdags och det var självfallet lika mycket fest som vanligt😀 Var inte alls sugen när jag väl tog mig dit, men en låt in i spelningen och där stod man med ett fånigt flin över hela ansiktet. Jovars.

De spelade hela nya plattan som jag tyvärr får erkänna att jag inte lyssnat in mig på. Men det lät grymt bra! Marginellt mindre fest och ös än de äldre låtarna, men å andra sidan kändes det som att det fanns väldigt mycket mer att lyssna på i låtarna. Utveckling, yay!

Bäst: Hela… nya plattan?
Sämst: “Bang Bang Baby Bang”. Det är inte roligt och det låter inte bra. Synd på en annars jävligt bra låt.

Direkt efter spelningen var det hem igen som gällde, trött som jag vet inte vad!

**Tekniskt sett har jag bilder, men sladden till min telefon verkar ha tagit semester någonstans…**

Leave a Reply

