Höst, 2013

Nåväl. Sensommar.
Det är fan inte höst riktigt än!

Men konsertlistan är åtminstone uppdaterad. Hur jag ska ha råd och tid, det tycker jag inte att vi behöver diskutera. Lär hålla mig upptagen åtminstone!

https://lightzonemusic.wordpress.com/konserter-2013/

I am, as they say, BACK.

Jag hade tänkt lägga alla tidigare inlägg i ett arkiv, men det låter sig inte göras. Nåja. Det har inte hänt sådär asmycket kul senaste månaderna.
30 Seconds to Mars sög live, påminn mig om att aldrig se dem igen.
Inte heller kul, men jag trodde aldrig jag skulle skriva det om dem.

Anyhow, nya tag, nya band, nya mål för året.
Here we go!

Leave a Reply

