Hey, how you doin’?

Ja hej. Jag sitter och läser folks bloggar. Och inser då att jag faktiskt har en blogg. Men ni vet jag har ju haft maaaaassor att göra. Spela Zombies och MW3 och så. Viktiga grejer. Inser också att jag har väldigt många bilder från olika spelningar att gå igenom. Så det ska jag göra. Imorn.
DET ÄR JU INTE SOM ATT JAG SKA TILL ENGLAND DÅ ÄNDÅ.
Men jag är inte ett dugg bitter över att Royal Republic ställt in alla sina Englandsspelningar. Inte alls. Oh nej. Nåväl, tills dess att jag tar tag i att rensa bilder, lägga upp bilder och möjligen till och med skriva lite om spelningarna så får ni nöja er med.. Den här:

Image

Kombinationen av att kolla ikapp på Walking Dead och ha lite, lite tråkigt..
Ja, saker händer. Nu ska jag se färdigt på sista avsnittet och så småningom ska det komma upp bilder från:
Corroded på Medis
Clutch på Tyrol
Corroded i Borlänge
Volbeat i Ringsted

Inte så mycket en indikation på att de kommer dyka upp snabbt, som att jag behöver komma ihåg vad jag har att göra egentligen. Men nu ska jag inte till England. Så då borde jag ju hinna. Ursäkta mig nu medan jag tar en kopp te och lugnar ner bitterheten lite.
See ya!

Leave a Reply

