It’s oh so quiet…

Ja. Det ska komma ett inlägg om Corroded här när jag är frisk. Sitter för tillfället med århundradets halsfluss och inhalerar glass. Och blåbärssoppa. Och dålig dag-tv. Ikväll lär det bli en del zombieskjutande, om jag inte fortfarande är en zombie själv.

Otroligt ändå hur mycket hjärnan kan påverka kroppen. Skulle iväg och spela tvspel i lördags och VILLE verkligen iväg. Ingen feber på hela dagen och inga hostanfall. Tills jag kom fram. Satt i ett hörn i 2h sen kom febern och slog mig i bakhuvudet med ett baseballträ. Bara att pallra sig hem (vilket roligt sällskap jag måste ha varit!). När jag väl kom hem blev jag även överkörd av en ångvält och ja, sen var det kört.

Men woho, nu har jag penicillin och nu jävlar🙂
Corroded i torsdags var bra, men kanske inte helt värda att må såhär för (sorry). Men inlägg och lite mer bilder kommer när jag… ja, lever igen.

Cheers!
(I övrigt, Andy Cohen❤ )

Leave a Reply

