Så trött på att sätta krokben för mig själv.

Idag skulle jag varit i Köpenhamn. Strosat i affärer, tagit ett par öl, sett fantastiskt underbart bra band. Jag är hemma.
Somnade 04. Klockan ringde 04:20. Glöm det. Jag var förvisso ändå inte i skick att åka någonstans. Och 28timmar själv, med öl och 6h själv på Mc Donalds innan tåget hem gick kändes övermäktigt.

Så. Ännu en lugn dag hemma. Lite promenad i solen. Te. Business as usual.
Läkartid 13feb. Hoppas på relativt lugn till dess. Och att möjligen börja fungera som en normal människa igen, så småningom.

Och så ser jag fram emot Corroded på torsdag! Det kommer bli awesome🙂

Några bilder från senaste dagarna. Något fint mitt i röran.

Leave a Reply

