Fibes, Oh Fibes – Debaser Medis, Stockholm 11/1

Såå, i fredags såg jag Fibes! för första gången på flera år. De var bra. Bara inte alls så bra som jag hade velat, haha. Framförallt för att “One Hour Baby” var den enda låten jag kände igen. Och jag VET att jag får skylla mig själv som knappt lyssnat på de två senaste albumen alls, men de första var ju så BRA. Vad hände med “Get Up”? Och “Can’t Be So”? Och “This City Got No Boulevards”? Och och och!

De var alltså bra ändå, men inte så spännande att se. Sen efter spelningen hade jag en ganska dålig kväll ändå, men det hade ju inget med bandet att göra. Ser fram emot att ha en bra utekväll snart. Och fler spelningar! Men de håller som sagt på att dyka upp i en rasande takt, så det bör inte vara något problem😉

Bilder!

Leave a Reply

