Hey, it’s alive.

Bloggen lever, men har inte så mycket att uppdatera om. Har ont i halsen, IGEN. (Tack för muntorrheten medicinen, verkligen. Min hals behöver det.)
Känner mig allmänt överkörd av en ångvält. IGEN.
Har köpt ett xbox som kommer förstöra mitt liv. Ägnade natten till idag åt att drömma att jag spelade Black Ops II Zombies. Heeeela natten.
I övrigt spelar jag Borderlands 2, försöker klå alla Nickes tider i Trials (efter att han klådde alla mina efter att jag klådde alla hans, neverending story and so on), dricker mängder av te och läser Svensk Maffia. Som är riktigt, riktigt bra.

Har även börjat plugga. Första uppgiften ska jag försöka ha lämnat in på fredag. Den ska i 16jan egentligen, men varför inte vara ute i god tid för en gångs skull? Konserter är det inte så många av just nu, har inte direkt ett överflöd av lust och ork heller. Ska till Köpenhamn 22jan iallafall, det kanske kan kickstarta igång äventyrsnerven!🙂 Försöker hitta en ursäkt att dra till England också, men det ska nog lösa sig😉

Leave a Reply

