WordPress I love you.

Varning för överanvändande av utropstecken!

WordPress har numera lagt in ÄNNU mer information om besöksstatistiken. Woho! Som en tidig julklapp. Det innebär förstås att jag inte längre kan låtsas att alla views är unika besökare, men ändå…

Helg har det varit också. Den var fin. Utgång i fredags, slutade på Rocks av alla ställen. Fortfarande ingen favorit, men äsch, sällskapet var bra! I lördags var det också planerat utgång men alla bangade en efter en av olika anledningar, så tillslut blev det tvspel istället. Men det var ju himla trevligt det med!

Och strax kommer det ett gnällinlägg där jag, hör och häpna, tycker synd om mig själv och gnäller på min kropp. Men först, lite bilder!
(med betoning på lite, eftersom jag fortfarande är extremt dålig på att faktiskt ta några kort…)

Leave a Reply

