I’m on a train motherfucker!

Change of plans…
Vad som skulle blivit en vanlig kväll på stan, eller ja, säkerligen Medusa, blev något annat. Eftersom det verkade väldigt osäkert med hur många som skulle följa med ut bestämde jag mig för att jag borde ha en plan B.

Plan B blev snabbt plan A, och nu sitter jag alltså här på tåget mot Falköping. Corroded spelar och jag får min dos av både spelning och äventyr!

Ska nog bli bra detta.
Vart jag ska sova och hur jag ska ta mig hem? Det löööser sig!

image

Leave a Reply

