Hej, vad bra det går…

Skulle träna idag ja. Kom till jobbet och sen kom febern och hälsade att jag höll på att glömma den hemma. Men det gjorde inget, den lyckades hitta till mig ändå. Feber till och från, men har inte råd att vara hemma, woho! Pratat med chefen iaf, förhoppningsvis tog han sig i kragen och anmälde mig till försäkringskassan redan idag. Får väl veta imorgon, hej och hå.

Detta har nu också lett till att jag för tillfället har -44kr på kontot. Eftersom de drog årsavgiften på ett VISA-kort jag inte har fått än idag. Woho, igen. På fredag ska jag inhandla SL-kort för 790kr. Oklart hur fan i helvete detta ska gå ihop. Som grädde på moset hjärtklappning redan två timmar innan jag faktiskt såg hur de låg till på kontot. Åh, stress, skönt att du vill fortsätta umgås med mig.

Jag vill ha januari. Nu.

IMG_20121204_084955 vs. IMG_20121204_122646
(sängen vann, av goda skäl)

3 responses to “Hej, vad bra det går…

  1. De var faktiskt riktigt goda! Som vanligt började jag titta på Mentalist och sen glömde jag bort de..

  2. vet hur de känns.. fan.. har fortfarande inte sett de två senaste avsnitten av TWD..

  3. du kan ju bilda klubb med Daniel, han ska visst vara hemma imorn också.. iofs har allt lagt sig, men tydligen får man inte komma tillbaka till jobbet direkt när man haft trolig vinterkräksjuka (visst sa jag att mitt immunförsvar är fantastiskt?)…
    men du behöver ju pengarna…

Leave a Reply

