New days ahead.

Blev en lugn helg. Bra helg.
Allt är inte så bra som jag vill att det ska vara, men det kanske kan bli.
Så småningom.

Fick åtminstone mina behov av skidor, skjuta folk så att de brinner till döds (fast nu har jag ju fått byta vapen till explosive och corrosive, stackars mig) och The Walking Dead uppfyllda! Är väl ett ganska bra betyg på en serie att man ser både säsong 3 och säsong 1 samtidigt haha. Nu är jag dock ikapp på säsong 3 OCH det är mid-season-jävla-uppehåll (vad är det för påhitt va?). Så, mer säsong 1 tack. Tittat på hästar har jag gjort också, att se Tinnes ritt i küren igår var helt magiskt. Gåshud överallt! Men så vann hon också, på 84.7%, så kanske inte så konstigt😉

wpid-DSC_0377.jpg

wpid-IMG_20121130_174126.jpg

wpid-IMG_20121202_115040.jpg

wpid-IMG_20121202_172618.jpg

wpid-IMG_20121201_015732.jpg

Planer för veckan? Inga direkt högtflygande.
Tillbaka till jobbet imorn. Prata med chefen som jag hoppas är där, verkar VABa konstant annars. Är nämligen inte sjukanmäld till FK (good job boss, gått 2,5månader). Så förhoppningsvis försvinner en del stress när det momentet är avklarat. So I hope.
Gymma efter jobbet. Lugna, långsamma pass så att jag orkar varje dag. Inga pengar att göra något annat för ändå.
Men vem försöker jag lura, mest är det ju för att jag inte ska hinna sitta hemma och stressa så jävla mycket över allt och ingenting. Wish me luck.

2 responses to “New days ahead.

  1. jag hade ju turen att få se Tinnes ritt live i globen, helt fantastiskt!!

Leave a Reply

