Blowsight – This Pain (video)

Så. Blowsight har släppt ny video, minsann.
Jag, som inte över huvud taget kan ta musikvideos på allvar, klarar faktiskt att titta på den. Bra betyg! Jämfört med Days of Rain som jag nog såg hela två gånger eller så. Det är jag ju redan uppe i med This Pain. OMG.
Nej men allvarligt nu. Här är den.

Ser ut som en riktigt snygg svensk metalvideo. Vilket räddar upp den jävligt bra. Så ja. Snygg, men fattar inte vad den egentligen handlar om, eller sammanhanget eller storyn, men jaja. Petitesser.

Hit on the Radio, bring it on.

Men de spelade in den på bara en dag och så sett är det jävligt bra jobbat.

Edit:
Aaaand in the other corner we have
Twin Atlantic – What Is Light? Where Is Laughter?
Sinnessjukt snygg video och har en bra story som inte har NÅGOT med låten att göra, men det GÖÖÖR ingenting.
Har dock en känsla av att de inte gjorde den på en dag.
Kan This Pain försvara sig själv nu (det tror jag nog) för jag behöver en kopp te.

Leave a Reply

