Fin lördag!

Idag var det häng med Lotta och småsyskonen från Göteborg som gällde! Efter en snabb nyckelupphämtning (räddad söndag, tack!) bar det av till Skansen i strålande sol! Så fint, men KALLT!

Lilla Skansen hade öppet till skillnad från förra gången jag var där, så jag fick klappa getar! Missade alla andra djur men fick å andra sidan lunch så kanske kan leva med det😉

Även blivit bjuden på supertrevlig middag, en riktigt bra heldag helt enkelt🙂
Edit: Heldagen som jag trodde skulle hålla på till ca kl.16 höll alltså på till kl.23. MEN man ställer ju tillbaka klockan inatt, så det gör nog inget, right?
Nu… Ska jag läsa och spela trials tills ögonen trillar ur huvudet!
(Borderlandsabstinensen just nu alltså. Gah.)
((Särskilt när man kommer in genom dörren och det första man ser är Borderlands 1 uppställt mot tvn. Ska jag ta det som en hint eller?))

Leave a Reply

