Såatte.

Jag har just varit inne på reumatismförbundets hemsida och läst. Och det var väl inte så himla bra, för nu är jag övertygad om att jag har ledgångsreumatism. Meneh. Läkartid på måndag! Som en födelsedagspresent till mig själv, yeah.

Annars? DevilDriver. Machine Head sen? Jag tror det. Blodtryckssänkande har jag hört. Möjligen även fem koppar te till och sådär.

Annars varvar jag ledsen/upprörd/arg ganska friskt just nu och spelar upp samtalsscenarion i huvudet så som jag vet inte vad. Man kan säga att det ena slutar värre än det andra. Men vi får se hur det går.

Så. DevilDriver? DEVILDRIVER.

Leave a Reply

