Det är inte det att jag inte gillar fans.

Eller jo. Jo det är fan precis det.
Twitter recap:

Nej.
Men. Alltså.
Så om ni ursäktar mig ska jag gå och dunka huvudet i närmsta betongvägg.
Upprepade fucking gånger.

4 responses to “Det är inte det att jag inte gillar fans.

  1. …vad händer? : /

  2. hjälp? Har jag missat något..?

    • Nejmenduvet… Blowsightfans.
      Och 30 Seconds to Marsfans har ibland lite för mycket gemensamt. Jag bara väntar på att nån jävla psykbrud ska se Nicke spotta nånstans, ta upp det i handen och slicka i sig det. LIKE THEY DID WHEN JARED DID THAT.
      Ååååååhhhhbläblbäbläbläbäääääbleerrhgeghregeghkel SÅ ÄCKLIGT.

      Haha fan, varför var jag tvungen att komma och tänka på det nudå.

  3. Hahaha, eeew! (alltså, nog för att vi redan byter saliv -men det där lät ju sjukt, har någon gjort så på riktigt?! blääää!)

    ^^

Leave a Reply

