Smash Into Pieces – Harry B James, Stockholm 13/10

Ja alltså. Jag och Michan (och tillslut Sanna) såg Smash Into Pieces på Harry B James i lördags. Smash var sjukt äckligt jävla bra. Adam sjunger sjukt äckligt jävla bra. Ungefär så. Det är väl egentligen hela innehållet i min ‘recension’. Men det var positivt, ju, så gnäll inte.

Sedan blev det mer drinkar. Och öl. Och Fireball. Det var kul.
Eller alltså. JAG hade iallafall jävligt kul. Det som räknas, am I right?

Sedan Mc Donalds och lyckan som är att vakna på söndagsmorgonen och inse att man har en cheeseburgare i väskan. Oslagbart.

Det blev inte vad jag skulle kalla fantastiskt bra bilder.
Men ett par blev rätt roliga. Det var bara det.
Och så snor jag catchphrases också (se ovan).

Leave a Reply

