Hey you. What the fuck are you playing at?

Jag skulle skriva om Smash Into Pieces och lägga upp bilder, men om ni ursäktar mig så är jag jävligt arg just nu. Så det får vänta. Jag läser Backmans blogg istället och blir av med aggressioner. Och så har jag en jävligt tjock bok också. Ledsen Smash, it’ll be up soon.

Och så lyssnar jag på… Carpark North, för palla göra ny playlist bara för att man är förbannad? (Hint: svaret är nej.) Så. Godnatt på er och allt sånt där. I need to plan a course of action, and so on.

(http:fredrik.cafe.se)

2 responses to “Hey you. What the fuck are you playing at?

  1. tror minsann många var arga/irriterade/förvirrade igår..

    • Jaså något särskilt?
      Eller alltså varför vet jag väl, men märkte väl bara av oss tre.
      (hur kan tre koppar kaffe inte vara nog för att jag ska kunna börja formulera mig? haha)

Leave a Reply

