I used to take long walks, then I took an arrow in the knee.

Men en lite kortare blev det åtminstone!
Gick förvånansvärt bra, ca 45min (väldigt lugnt förvisso) och jag har knappt ont. Hjälptes väl förstås en hel del av att jag gick i mina jobbskor och inte de helt och hållet platta H&Mskorna. Eller så gör bara lederna så ont att jag inte märker av knät, man vet aldrig!

Värt det hur som helst, vädret är strålande. Strålande!
Nu ska jag läsa ännu lite mer, dricka ännu mer te och sedan kombinera ihop en outfit till ikväll. Smash Into Pieces på Harry B James (kom dit, alla!) och Suit Up day. Perfect combo😉

Leave a Reply

