Min kropp är ett vrak.

Men annars så.

Har sjuk,sjuk träningsvärk i benen. Vad har jag gjort idag? Stått upp i tre timmar på jobbet, och stretchat för att mjuka upp musklerna. Det ni. Hårdträning.
(Snälla, säg att värken i smalbenen INTE är början till benhinneinflammation..)
Ledvärken är ett jävla skämt just nu. Från fingertopparna till axlarna i konstant, molande, underbar värk. Känns också som ett gäng virus håller på att planerar fest i min hals (well, överallt). Trött så att jag håller på att börja gråta av ingenting, exempelvis en promenad till Ica. Och när det kommer till knät, det jävla knät, så är läget oförändrat. Nästan. Nu har det dessutom börjat kännas instabilt, vilket känns lagom läskigt.

Men. Det är röntgat, hoppas på svar snart! Något svar! Vilket svar som helst! Har tid hos sjukgymnast redan imorgon, so that’s good. De kan också hemskt gärna få komma på vad felet är.
Det roligaste i hela sörjan är förstås att mina provsvar har kommit tillbaka.
Allt, ALLT ser jättebra ut.
Men min kropp verkar inte särskilt glad för det…

Nåväl. Det var dagens gnäll det! (på bloggen, lovar att jag har gnällt plenty utanför bloggen också ;)  )

Och min kära hund är iallafall världens finaste❤

Jack. Eller Lurvet, som han ju också kallas.

Leave a Reply

