Aj.

Mitt jävla knä.
Gör idag lika ont som första veckan. Så fort jag går och, inte minst, de plötsliga och oförutsägbara huggande smärtorna när jag flyttar på det. Ibland. Who needs consistency anyway? Så nu är det bara att köpa knästöd för pengar jag inte har och hitta en sjukgymnast för pengar jag inte har.

Ska börja jobba igen på måndag, förvisso inne, men fortfarande lyft och gå och belasta knät. Ska bli spännande att se hur det går. Vad gör jag om inte ens det går? Röntgen var det ja… Fan alltså. Bara BLI BRA NU.
In till vårdcentralen imorn också för alla tester. Också spännande, se om de hittar något, vad som helst. Och sen förbi komvux… Mycket att fixa nu.

Får väl försöka få ihop ett lite gladare inlägg med framtidsplanerna senare och se om det kan få knuten i magen att lossna lite.. Utlovade inlägg om Royal igår, men fastnade hos Elin så det kommer upp ikväll!

Den här dagen började bra iaf, med fantastisk hotellfrukost🙂 Nu blir det mer te och soffa innan det är dags att försöka ordna upp sitt liv. Wie.

image

image

image

Leave a Reply

