Pointless things for pointless people.

Hej, tjena, godmorgon.
Klockan är 3 och det här är Ekot…

Försöker sova med denna jävla hjärtklappning och det går så att säga helt åt helvete. Tittar på Walking Dead istället. Sålänge hjärnan inte får börja tänka själv så går det bra. (Skulle gärna däcka snart dock. Snälla?)

Kylen (well, frysfacket) låter som att det tuggar på något. Jag tänker anta att det är isen som lossnar. Neeej Josefine, börja inte tänka på ‘Mangeln’. Fruktansvärt onödigt… Min mage låter istället (och känns) som att den vill döda mig. Tack för det, Icas Crunchy Musli, tack för det. Men snart har jag ätit upp alla äckliga jävla svullsaker jag köpte i helgen och bara inte kan med att slänga. Heja mig..

Men på torsdag börjar konserthösten, äntligen (även om jag bävar lite). Då blir det lite nyttigare (utom alkoholen) och lite mer kaffe. Tre gig den här veckan, två eller tre gig nästa vecka. Ska bli väldigt intressant att se Royal Republic tre gånger utan att anstränga knät…

Nej… Nu ska jag väl fortsätta vägra fundera, och titta vidare på Walking Dead. Woho.
(Och ja, jag lyssnade faktiskt på ekot.)

MEN, det mest fantastiska är ju förstås om det sedan är världens renaste och mest avfrostade kyl/frys, men dörren ÄNDÅ inte går att stänga.. som ju är det egentliga problemet. Nattliga funderingar…
Nu har jag ont i huvudet också. Mer zombies.

Leave a Reply

