Jävla dag.

Ja. Vadfan.
Vaknade halv åtta när Therése drog till jobbet. Hade drömt massor av mardrömmar och redan där var det ju en dålig start.
Vaknade igen vid kvart över tolv med ett humör som jag vet inte vad, ville bara inte gå upp förrän imorn. Men upp kom jag. Ska ställa in något i kylen ooooch… Kylen går inte att stänga. Kylen gick att stänga igår.
Men inte idag inte.

Detta ledde till ett helt och hållet logiskt gråtanfall i 1.5timmar. What?
Det är en KYL, inte jordens undergång. “Ta hårtorken och blås ur den!” Hårtorken är. i. Tyskland.
Så nu står det skålar med varmvatten där inne och det lär väl vara klart när jag är hemma från helgens äventyr på söndag, om man kollar hur mycket is det är i frysfacket. Fuckin’ A.

Snygg timing dock, när jag lämnar tillbaka lägenheten kommer kyl/frys vara avfrostat, rensat och helt urtorkat och diskbänken är helt jävla spotless.
Well done.
Nu… ska jag hämta lite mjölk till mitt te från påsen som hänger utanför ytterdörren. So long.
(//gnäll)

Leave a Reply

