Shadows are falling…

Lyckades visst lägga bildtexterna på fel ställe… men nu är de där de ska vara!

Hnngnfhgnrgn Trials alltså. Suttit och nött samma. jävla. spår. I över en timme. Tror jag, som att jag skulle lyckas ha koll på tiden. Helt apropå så skulle nog xbox-dieten fungera utmärkt för mig. Fixa te. Ta fram kakor (ja, kakor, så ungdomlig är jag). Spela sedan i ett par timmar. Inse att du hade kakor.
Jag har ju dessutom laddat upp med en hel arsenal av mat, kakor, ostbågar, choklad, you name it. Borde räcka rätt länge för ovanlighetens skull?

Så nu ger jag upp. Weeds är väl en bra belöning för att ha fixat en medium bana, ja? I think so. Och ostmackor. Av någon anledning är dessutom mitt te kallt (hmm..?) så. MERA TE.
I övrigt fascinerad över hur jordens varmaste lägenhet (eh) plötsligt kan ha blivit jordens kallaste lägenhet? Dubbla sockor och värmeljus överallt, jomenvisst.

Men! Inte att förglömma! Kvällens låt.
Lyssna på den om och om igen i en timme vet jag.

2 responses to “Shadows are falling…

  1. låter som en väääääldigt nyttig diet😛

  2. haha, ja… snälla undvik just de där.. både gå ner i vikt och kanske framför allt dö?
    ja, har börjat fastna lite nu.. e på femte avsnittet, så har en bra bit kvar🙂 sen ska jag nog börja en seriös session av Weeds, aldrig provat. Bara hoppat in då och då och blivit mer och mer förvirrad..

Leave a Reply

