Inane.

Såå, gårdagen spenderades på SÖS.
Skulle kolla upp högra knät som funkar fint om jag bara inte använder det. Sedan försöker jag gå längre än 200m och då fungerar det inte så jävla fint längre. Det här passar såklart alldeles extra bra när man är brevbärare! Har dessutom jobbat med det i två dagar vilket resulterat i en extremt överansträngd vänster vad och detsamma med skuldrorna. Man belastar så fint när man haltar runt som en skadeskjuten zombie.

6 timmar på sjukhuset (i väntrummet) resulterade i 5min prat, lite klämmande på knät och en voltarenkur. “Sen kan jag ju prata med vårdcentralen om remiss till röntgen om det fortfarande gör ont när jag ska dit.” Happ. Det är nästa onsdag. Hoppas det gått över tills dess.
Oh well. Sedan var det bara att halta hem och slänga ner garderoben i en väska, time to get lägenhetsvakting. Så nu sitter jag i Sickla, ska vara hemma från jobbet i en vecka och har fri tillgång till xboxet. So long world, ses… Om en månad😉

Nu inväntas ett stycke lillebror (dock inte min) för sl-kortsöverlämning innan en extra vända hem för att hämta mat. Sedan JÄVLAR ska här spelas. Bioshock kanske, medan det är ljust ute. Gärna sol. Gärna sol rakt in genom fönstret och alla lampor tända när jag spelar Bioshock.

Leave a Reply

