Ze Weekend.

Humdidum, i fredags var det middag och bowling med jobbet!
Kastade mig hem sekunden jag stämplat ut, hem, byta om, kleta på smink och så ilfart tillbaka till kontoret. Med 30min till t-banan så slank det ner 2 cider som start (rosécidern alltså, så jävla god!). Sedan tog vi oss till gärdet och irrade oss efter ett tag fram till Ballbreaker.

Där jag, otippat nog, föråt mig på bröd innan middagen kom in. I form av fisk- och skaldjurssoppa. Himla god, men orkade visst inte allt… Hade nog inget med brödet att göra! Efter middagen blev det, lovande nog, först ölspel och sedan… En meter öl. Lovande, ja? Haha sjukt kul hade vi, och väldigt roligt att faktiskt umgås lite mer med gänget! Är ju faktiskt inte världens socialaste jobb i övrigt.
Sedan var det bowling! Discobowling! Så SJUKT roligt😀 Jag menar, vem blir inte på topphumör av att sätta en strike till tonerna av Mr. Cool? Blev även mer öl, vin och cider innan jag tillslut kravlade därifrån haha. Känner mig duktig som hittade bort till bussen må jag säga.

Gårdagen spenderades till största delen i sängläge, kollade på Weeds tills jag nästan var hög själv. Fick även i mig en pizza, och det i solen dessutom. Heja mig. Efter ytterligare timmar framför Weeds drog jag mig iväg till Sickla för en sen kväll med trials. Det säger väl kanske en del om trött jag var att jag spenderade ungefär en kvart med att skratta tills tårarna rann och magen krampade. Åt föraren kravlade. För att inte tala om järnbalken. Den var också jääävligt rolig. Haha så pigg. Kapade lite emolugg dessutom, men har en stark misstanke om att det behövs mer finlir där, var inte skarpaste saxen (hö hö) i lådan igår.

Idag däremot har jag varit så jävla hurtig! Så. Skönt. Att INTE vakna bakis. Thank you lord and so on. Lyckats tvätta och sen promenera i 3-4 timmar. Phew. Nu ska jag äta glass. Massor, massor av glass.

Leave a Reply

