Tomorrow.

Imorgon är det tillbaka till jobbet för min del. Och det ska faktiskt bli riktigt skönt. Efter en vecka med överjävlig influensa, magont, galen trötthet och en allmän brist på framtidstro så ser jag fram emot att vara tillbaka på banan igen. Om så bara gällande jobbet, det är en början. Matrutinerna följer enkelt med och sedan är det bara gymmet kvar. Ett pass den här veckan ska jag klara av, hur lungt det än blir. Tanken var två, men nu ska jag ju till Bålsta i helgen och då lär det inte bli av😉

Var ju även drinkkväll i lördags, men tyvärr glömde jag kameran med de flesta av bilderna där. Telefonen är dock som tur är fortfarande med. I övrigt inte så högtflygande planer den här veckan (säg, tvätta och städa, vad är det?) och framförallt inte idag. Kanske lyckas ta mig ut på stan, om jag har tur haha.

Leave a Reply

