Helgen och lediga dagar.

Varit ledig nu måndag-tisdag.
Då hade jag tänkt skramla ihop något om festivalerna i somras. Som ni ser gick det ypperligt. Vi kan nog nästan glömma att det blir några. Överlag känns det som att jag varit nästan sämre än vanligt på att skriva under våren och sommaren i år. Ibland blir jag sugen på att starta en helt ny blogg och börja om från början. Men å andra sidan – jag gillar ju namnet.

Kanske jag kan flytta varenda litet inlägg till en annan flik (bloggarkiv, för ett fyndigt namn) och LÅTSAS att jag börjar om från början nu till hösten? Med tanke på att september och framåt känns lite som ett försök till nystart av hela mitt liv så kanske det är en rätt bra idé. För, som jag inser ibland, jag tycker om att skriva saker här. När jag väl tar mig för att göra det.

Nu har jag dessutom strax joinat smartphoneträsket och det känns på något vis mycket lättare att plita ner utkast/fixa bilder/blogga från den telefonen än min gamla K8ooi😉 Ah. I feel like I have a plan!

Leave a Reply

