Sommaruppehåll, eller vad säger man?

Inlägg om P&L och Getaway känns lika långt bort som… de alltid har gjort.
Och i övrigt är det lugna, oplanerade och konsertfria veckor.
Vilket i princip etyder att jag jobbar, spelar tv-spel och sover för lite.

Men inte idag. Idag jävlar ska här sovas.

Och på helgerna dricks det vin och vodka russchian i gott sällskap.
Håller på att slåss med min mage som klarar det mesta i drickväg men hatar mig i princip så fort jag äter. Men det går väl över snart hoppas jag, inte van vid sånt här. Och så jobbar jag.

Borde försöka få upp ett inlägg med lite helgbilder snart åtminstone.
I övrigt, alltid undrat vad det är meningen att Schweppes Russchian egentligen ska smaka, den är ju så satans god!
Nu vet jag… Wildberries, eucalyptus and carrot.
What?!

Anyhow, to sum it up.
If ever you feel down, just watch this:

Edit:
Btw, btw, är över den här jääääveln äntligen! HAH!
(där fick den?) Lvl44 – SO close.

Leave a Reply

