Allt kul som hände på semestern!

Inte. SKOJA!
Vem är för lat för att skriva om P&L och Getaway? Det kan vara jag!
Nej, det kommer ett halvdant inlägg om helgen istället.

I fredags fick jag lön, tycker vi låtsas att jag inte shoppade en massa direkt😉 Men hittade för en gångs skull en dragkedjeklänning på H&M som jag faktiskt kan ha. Otroligt men sant, och som jag har letat! Knäshorts blev det också efter att mina gamla dog på Peace & Love. Rest in peace❤
Sedan somnade jag jag innan 23. Trött, vem jag?

Hann istället med en massa igår. Tvättade 3maskiner, mera rosa i håret, kom iväg till Skärholmen och träffade Therése. Bättre sent än aldrig. Där shoppade jag inte heller, lovar. (kommer bild på skorna jag absolut inte köpte)
Sedan blev det thaibuffé med Team Epic minus Michan. Den var awesome, även om jag blivit rätt dålig på att äta. Bara 9 vårrullar? Skäms!
(förutom sushin och woken och den friterade kycklingen och glassen alltså)

Och så en snabb vända hemma för upphämtning av världens absolut finaste vinbox (kär!). Sen blev det nörderi på hög nivå. Nåja, åtminstone tills man hade sprungit runt i typ två timmar och letat efter en jävla tollbridge som inte fanns för man måste ha gjort ett annat mission innan och HUR skulle vi kunna veta det? …alltså, i tv-spelet. Inget lvl44 den här gången😦 Så gav upp och klippte hår istället. Verkligen på tiden!

Och idag… har jag gjort absolut ingenting. Druckit cola. Ätit chips.
Nu är det John Cusack på tv❤

Såhär i efterhand såg jag att jag skrev ett inlägg igår om typ hälften som står här haha. Pigg och glad.

Leave a Reply

