Priorities… (Hösten 2012)

Hösten ser redan fullspäckad ut.
Känns som att jag kommer vara borta på spelningar VARJE helg.
Med andra ord, dags att försöka bringa lite ordning i kaoset och skissa upp en lista. Så kan jag försöka lägga pengar på rätt saker i rätt ordning.

– Turboweekend
turné september-november (DK)

– The Floor Is Made of Lava
turné oktober-november (DK)

– Rise Against
…OM de kommer tillbaka till Europa
fingers crossed

– Royal Republic
turné september-november (SE/NO)
(+ europa, men inte för min del)

– Twin Atlantic
turné oktober-november (UK)

Detta är alltså vad jag vet att jag måste lägga pengar och tid på.
Som synes är i princip hela september-november redan uppbokat. Till det här kommer såklart småspelningar med svenska band, enstaka band som kommer till Stockholm (hoppas på Billy Talent) och så såklart band som man inte har en aning om deras turnéplaner ännu.
Som 22, Arcane Roots, Plan Three, Corroded, Volbeat, Blowsight (nej. jag har INTE råd med förbandsgig i Tyskland), Smash Into Pieces and on and on i all oändlighet och ännu längre.

Se. Jag sa ju att jag skulle behöva en prioriteringslista.

Varför Turboweekend är högst upp på den?
Ge videon nedan 2minuter av ditt liv (man får skippa introt om man vill).
Northside 2011 – magiskt.

Leave a Reply

