Sol, rosé och kalla öl.

Bloggen hamnar ju extra lätt i skymundan nu när det är sol, roliga saker att göra, böcker att läsa, vin och musik om kvällarna. Särskilt att försöka få ihop ett sådant mastodontinlägg som det om Peace & Love kommer bli. Kanske kan få upp något innan nästa vecka om jag väntar med att lägga in bilder😉

Men som sagt, smått bortprioriterat för tillfället.  Läsande och balkonghäng igår, sedan vin, musik och tv-spel på kvällen. Grillat och solat idag och så blir det sedermera ännu mera tv-spel och musik ikväll. Heldag imorgon med grill och bad om vädret tillåter, sedan uteservering, sedan spelning på Debaser Slussen. Getaway på torsdag och kanske även fredag. Sedan blir det ju, om jag känner mig själv någorlunda, säkert också Medusa på lördag.

Ledsen bloggen!
Ska dock försöka få ihop lite mer bilder på vad jag gör om dagarna, så kanske jag kan komma ihåg sommaren sen också. Men nu, nu ska jag dricka öl.
Och mojito!


Leave a Reply

