P&L -12, kort sammanfattning.

Det var inte värt pengarna eller tiden.
En camping full av dräggiga fulla äckliga 17åriga as.
(fast inte våra campgrannar, de var awesome)
Sex dagar är tre dagar för mycket.
Feber och ont i halsen hjälpte inte upplevelsen.

Onsdagen var helt fantastiskt überawesome!
Så, önskar jag hade nöjt mig med en dagsbiljett.

Utförligare inlägg om konserterna och med bilder kommer så småningom.
Nu ska jag ta ut en extra söndag och göra ingenting hela dagen.

 

2 responses to “P&L -12, kort sammanfattning.

  1. Oh jag halkade in här genom googling av Kaizers Borlänge och jag tror vi träffades efter spelningen, jag jobbade som vakt och du letade mobiltelefon? Trevligt att råkas😀

  2. Tiny Terror

    Nu vill vi se bilderna, har hört att en väldigt stilig snigel fastnade på bild

Leave a Reply

