Nejmen!

Är det dött här? Det menar ni inte?
Jag haft en sjuukt spännande vecka. Först var jag sjuk. I en vecka. Kul.
Verkligen. Blev frisk i onsdags och sov en extra dag.
Sedan drog jag till Enköping och gjorde det man gör där. Dvs, drack öl.

Jag har till och med bilder, men är lägenhetsvakt och glömde såklart ta med mobilsladden. Ni får lita på mig helt enkelt. Nej, men de kommer upp här sen, ska bara svänga förbi hemma på sladdupphämtning.

Så småningom kommer det inlägg om Banditbåten och senaste englandsresan också. Även om det är en månad sedan. Jaja. Jag är snaaart ikapp.

Nu ska jag fortsätta ägna mig åt min heldagsfrukost.
Och min underbara bok. Hela dagen. Och hör sen.

Leave a Reply

