Snart i Göteborg!

Jaa… Här händer det inte mycket.
Till mitt försvar började jag faktiskt fixa med alla bilder och inlägg igår, men så blev det tv-spel istället. Hoppsan. Sen tänkte jag styra upp saker ikväll meeen… Det finns ju en överhängande risk för tv-spel.

Imorgon bär det av till Göteborg för mig och Elin!
Med andra ord ännu mer att skriva om när jag kommer hem😉
Väl där blir det cider i solen, lunch på Pusterviks, middag på grekisk restaurang och sedan något jag väntat på sen 2009.
Aesthetic Perfection live.
ÄNTLIGEN!

Leave a Reply

