Clear my head.

I brist på skor att promenera i blev det en tur till gymmet.
Försöka få lite tomt i huvudet. Det fungerade åtminstone ett tag.
Och höll igång gjorde jag väl allt.

Uppvärmning: 10min lugn rodd, 2km, 109kcal
Sedan 30min på hatkärleksobjektet Arc Trainern, 2.11km, 419kcal
Och tillslut, bara för rent helvete, 84min motionscykel, 40km, 710kcal

2timmar och 4minuter, och enligt maskinerna -1238kcal.
Sen vet jag inte hur mycket jag litar på det, men wtf.
Cyklat 4mil för första gången och med tomt huvud till de fantastiskt matchande tonerna av Aesthetic Perfection – A Violent Emotion.
Grymt album. Helt enkelt.

Fick göra fett- och muskelmätning också så det ska bli intressant att se om det är någon skillnad i juni när nästa mätning är. Woho.
Gymgenomgång imorgon.

One response to “Clear my head.

  1. Tiny Terror

    Galning.
    Men jag förstår dig.

Leave a Reply

