Where’s your inspiration?

Hur gör man.
Jag vill rita. Jag vill vara kreativ.
Men jag har noll inspiration. Verkligen ingen alls.
Det blir några streck och sen orkar jag inte fortsätta.

Så hur kommer man igång igen egentligen?

Förutom det uppenbara att ha en fungerande arbetsyta och ro nog att sätta sig ner med allt och faktiskt koncentrera sig.
Något jag verkligen inte har just nu.

One response to “Where’s your inspiration?

  1. Tiny Terror :p

    Jag kanske snodde den?
    Har börjat på ett projekt jag aldrig kommer avsluta.
    Men, jag kanske kan flörta till mig dina skills till det? HMM?

Leave a Reply

