Smash Into Pieces – Harry B James 5/4 (och inget UK)

Jahaja. Idag är jag alldeles lagom bitter över att jag inte är i London som var planen, utan snarare hemma framför tvn med en dator i knäet. Jag som äntligen, äntligen skulle få se Twin Atlantic igen. I Manchester och London. Med ME som support dessutom. Men nej nej. Slog sönder knäet istället och kunde inte jobba förra veckan. Måste alltså jobba nu.
BITTER.

Men förutom det, så såg jag Smash Into Pieces på Harry B förra veckan!
Eftersom jag vid detta tillfälle lyckades bli fint berusad på tre glas vin har jag nu listat ut att det måste vara Smash fel att jag blir full! Jag bär alltså ingen del av skulden. Fantastiskt! Ehm…

Nåja, det var en bra kväll, Smash lät som de skulle, även om Adam såklart kunde fått höras mer, och ljudet var helt okej i övrigt. Fick en mössa, vilket nog var kvällens höjdpunkt. Sen att det snart är maj och kanske inte mössäsong, det måste vi inte bry oss om. Joråsåatte.
Bra kväll, dåliga bilder. Hej!

One response to “Smash Into Pieces – Harry B James 5/4 (och inget UK)

  1. sv: hjärta dig, massor🙂 tack!

Leave a Reply

