Plan Three + Smash Into Pieces – Garage, Märsta 7/4

Åkej.
Inte så mycket recension som ‘haha kul kväll’, men ändå.

Så dagen innan Blowsight var Team Awesome med entourage (Sanna och Veronica <3) i Märsta för spelning! (någon gång senare ska jag ändra inläggen till kronologisk ordning)

Vi började hemma hos Michan med lite drinkar, bra musik och ‘middag’. Även känd som Therése överblivna pasta i tomatsås. I sinom tid begav vi oss mot bussen, missade den och missade sedan också pendeltåget. Så det blev snabbstopp på både O’Learys och Mc Donalds i väntan på nästa. Men självklart ramlade vi ändå in på Garage i god tid innan spelningen. Lagom till Losing You! Humor på så hög nivå.

Efter att jag tiggt till mig en öl jag verkligen behövde var det dags för Smash Into Pieces. Precis lika grymma som vanligt, även om Adam kanske kan få höras ännu lite mer. Njöt av spelningen, tog dåliga kort och pekade på Sanna. Mycket skoj. Sedan var det Plan Three! Det var en grym spelning! Jag njöt av den, tog dåliga kort och pekade på Therése. (mycket skoj)
Under ‘Be Still My Heart’ kom fyllan och slog mig stenhårt i tinningen med ett baseballträ och resten av kvällen var förvisso väldigt rolig, om än smått suddig.

Men jag var glad! Och mitt enda svar på Michans “Nu ska vi åka hem.” var tydligen bara ett ‘fuck you’ upp i ansiktet på henne❤ Så de gjorde som man ska i sånna situationer och åkte hem utan mig, haha. Jag kom ju trots allt hem ändå tillslut, bara inte så hel och ren som jag tänkt, efter ett fantastiskt fall i nedförsbacken på min gård. Så nu sitter jag här med ett skinnflått knä och kan inte jobba imorgon eftersom jag överansträngt vad som känns som hela kroppen efter att ha försökt halta omkring i veckan.

BRA KVÄLL!
Nu, bilder.

3 responses to “Plan Three + Smash Into Pieces – Garage, Märsta 7/4