Tyst.

…glömde visst lägga upp det här igår…
Här har det inte hänt mycket…
Var på middag i Hökis igår med fina människor (aka Sanna, Molly och Elin), sen blev det Medusa för hela slanten. Väldigt bra kväll allt som allt.
Har ungefär en miljard bilder efter att Rostam tog min kamera, jisses.

Annars då? Sovmorgon imorn, extremt skönt. Hoppas att de inte börjar karva för mycket i mina timmar bara, vill ju gärna tjäna pengar. Men men, i övrigt går allt med jobbet väldigt bra. Så bra att jag nästan är lite förvånad.
Och det faktum att jag får gratis träning varje dag gör mig och min kropp väldigt glada. Gått ner 5kg sen jag började. Hej och hå.

Detta kan vara det tröttaste och minst inspirerade inlägg jag skrivit.
Jag vill vara kreativ. Jag vill ha ork och ro nog att sätta mig ner ordentligt med alla mina papper, pennor och stift och GÖRA någonting.
Men här finns inte lugnet. Det är enklare att bara slå på tvn, datorn och inte göra någonting alls.
Flytta var det ja.

One response to “Tyst.

  1. haha, ja… jag har ju försökt😛 men, börja lyssna nu! de är inte direkt svårlyssnade..

Leave a Reply

