Work it.

Första dagen på nya jobbet avklarad!
Eller, nya och nya, jag har ju faktiskt CityMailat förut. Men det kändes så mycket bättre nu. Det fantastiska vädret gjorde inte saken sämre😉
Och så otroligt skönt att röra på sig igen. Som jag har saknat det.

Ska även iväg till gymmet på onsdag och boka tid för genomgång av alla maskiner. Försöka köra styrka 3ggr i veckan som komplement till jobbet.
Skulle egentligen gjort det idag, men det blev till att införskaffa lite mat istället, matlåda som gäller.

OCH så insåg jag, lite sent kanhända, att imorgon är det Rise Against på Arenan!
Som om detta inte vore nog så ska jag se Architects också, som jag velat se live i flera år. Men inte kommer ihåg hur de låter, haha.
Ska bli så jääääkla roligt! Lyssnat igenom Endgame hela dagen och ja, Rise Against håller minst sagt stilen.


Leave a Reply

