Oh, England… And then some. (gigs, gigs, gigs)

Så förra inlägget var lite apropå att [Me] ska vara supportakt till Twin Atlantic i april och eftersom jag velat se Twin Atlantic igen i två år nu så har jag i princip bestämt mig för att åka. Se dem i Manchester och London 16-17april. Med tanke på att t/r kostar 400:- inkl. alla avgifter så känns det helt värdelöst om jag skulle missa det. Fascinerande nog ska även Lower Than Atlantis som Therése agerade chaufför åt under Stagedive Day Out 2009 vara förband. Ska bli… intressant att se om de blivit bättre😉


Som om detta inte vore nog spelar Turboweekend på Tivolirock i Köpenhamn fredagen 27april. Och det KAN jag inte missa. På några villkor. Måste, måste, måste dit. Tågbiljetten kostar ju bara 148:-! Ja… på vägen ner då. Men kanske kan kombinera det med att hälsa på i Göteborg? Jaa, vilken bra idé!

Som grädde på moset har nu också Getaway Rock Festival bokat Black Stone Cherry. Festivalsommaren är räddad! Blir åtminstone en campingfestival, verkar det som❤

One response to “Oh, England… And then some. (gigs, gigs, gigs)

  1. Klart du kan:) annars så kostar den 79 på coops rea, 99 på vanliga bokhandeln

Leave a Reply

