Librah, Harry B James 24/2

Lyckades på något sätt ta mig iväg till Harry B igår.
Och är såklart väldigt glad att jag gjorde det!

Det är inte en livespelning där det händer massor.
Ingen moshpit, om man säger så. Men det gör inte det minsta.
Det är så vackert att man… jag vet inte. Flyter bort.
Ah, som vanligt är mitt språk helt överväldigande målande. Oh well.

Extremt skickliga musiker… Och ja. Hej.
Jag ska ordna med bilder och se om videon blev något att ha, så kan kanske den tala mer än resten av blogginlägget. Underbart lät det iallfall.

Leave a Reply

