Blindside, Scandic Grand Central 24/1

Såg alltså Blindside akustiskt igår.
Även om half-plugged nog är en bättre benämning😉

Och det var… helt otroligt.
Jag var allmänt slutkörd, nytatuerad och öm och ville mest gå hem när klockan började närma sig 22. Men sen drog de igång, och det var så vackert.
Bästa Blindesidespelningen för min del, änsålänge.
Hoppas verkligen att inspelningen kommer upp någonstans, för jag vill verkligen, verkligen kunna se och höra det några gånger till.

Gick hem direkt efter och sov SÅ GOTT. Trodde jag skulle sova i 12h, men gick upp efter 8 och kände mig utvilad. Dock ont i halsen och snorig igen, så ingen spelning med Sherlock Brothers för mig ikväll😦 Måste prioritera att vila ut mig inför imorn, 10h köa ute och sen 5h på Mc Donalds efter Kaizerskonsertern innan tåget bär av hem till Stockholm igen.

Leave a Reply

