London <3

Mina drömmars stad 2012, verkar det som.

Satt hos pappa i Göteborg idag och pratade julklappar. Det var fint. Särskilt som det som blev sagt var: “Ja, så då tänkte jag, att när allt är klart med lägenheten och så så kan vi ju åka till London över en helg i vår? Kan det vara något?”

Ehm. Ja tack. Pappa tycker mars och jag ska övertala honom om att början av april är en mycket bättre idé. Sista veckan i mars… ÄR jag ju redan i London en gång. He he.

London 9-13e februari.
London 28-30e mars.
London säg, 5-8e april.
London 10-11 maj.

Oh. Yeah.
Även om sista datumen i maj fortfarande är väldigt osäkra så har jag en känsla av att det kommer bli en fantastisk vår.

One response to “London <3

  1. Tiny Terror :p

    FU

    FUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Leave a Reply

