Gott Nytt År!

Det är 2012!
Det finns bilder från igår. Insåg just att yay, kan ju faktiskt koppla in minneskortet i den här datorn. Fantastic.
Vi firade (som vanligt) hos Elin. Jag och Michan tog oss ut på kvällen och det ordnades fantastiska revbensspjäll och klyftpotatis och tittade på Grevinnan och Betjänten. Drack bubbel och tittade på fyrverkerierna från balkongen.
Det var fint.
Sedan, lagom berusade, drog jag igång Amazing Horse samtidigt som Moulin Rouge var igång mutat på tvn. HERREGUD! Så jävla epic.
LÄPPSYNKNINGEN!

Efter sex minuter av att ha skrattat så vi grät blev det ett litet våffelrace och så vips, var kl halv fyra på natten och så var det bara att krypa isäng. Lugnt? Ja. Tråkigt? Nej. Men FESTEN då?
Tja, med tanke på Smash Into Pieces på Harry B och utgång på torsdag så tror jag att vi kommer lyckas tillräckligt med det. Och med tanke på hela 2012.



Oh. Yeah.

Nyårslöften? Inte många.
Vi kom gemensamt fram till att vi ska ha så roligt vi bara kan. Göra sånt som vi blir glada av. Ännu mer. Känns vettigt.

Mina egna, mer mål än nyårslöften, är väl att skriva mer i bloggen (eftersom det faktiskt är roligt när jag väl gör det OCH wordpress numera har en fantastisk gallerifunktion för bilderna) och ta upp ritandet. Har många planer för ritandet.
Looking forward!

Blir nog några konserter även i år😉

Och idag har jag… tittat på Tour de Ski och mest. Haft det väldigt bra.




Du tänkte väl inte sätta dig i soffan??

Leave a Reply

