Hemma efter första äventyret!

Eller, hos Michan iaf.
Läsa, äta, se på tv.
Men sen ser jag fram emot att ägna alla dagar den här veckan åt att bara blogga och lägga upp bilder. Oh yeah. Jag har en kamera. Det känns väldigt bra.
Vad bilder det blir.

Jag har haft det fantastiskt.
Ska bara få mig själv att skriva om allt också. Så kan jag strunta i att försöka komma ihåg det själv och bara gå tillbaka i bloggen och läsa sen. Bra lösning.
Svammel svammel, nu ska jag läsa. Puss på er.

Leave a Reply

